Nachtblind festival – Rotterdamsch Studenten Gezelschap

Type
Voeg toe aan agenda
Lustrum photo Nachtblind

Nachtblind is hét studentenfestival van Rotterdam. Dit festival wordt jaarlijks georganiseerd door het Rotterdamsch Studenten Gezelschap (R.S.G.) en speelt zich overdag op een buitenterrein in Rotterdam en ’s nachts op de sociëteit van het R.S.G af.

Met in het verleden artiesten als Donnie, Fokke Simons, Billy Dans, Josylvio, Fresku en Freddy Moreira, belooft ook aankomende editie een geweldige ervaring te worden.

Colourful Nachtblind

Ook is er altijd ruimte voor kleinere, getalenteerde artiesten om hun muziek te laten horen. Dit festival wordt organiseert door en voor studenten, wat betekent dat zowel de tickets als de kosten op het festival betaalbaar zijn. Genoeg redenen om te komen dus! We zien jou graag op het Nachtblind festival van 2024!

Vind hier meer informatie over Nachtblind
Meer informatie

Erasmus Universiteit Rotterdam bestaat 110 jaar. Dit evenement is onderdeel van ons 22e lustrum. Bekijk al onze lustrumevents.